Dělat věci jinak!
Firmy, turismus, reality, vizuální umění, městské trhy. O schopnosti přizpůsobit se a vyhovět různorodé klientele společnosti KAZAK svědčí široký rozptyl akcí nejrůznějšího typu a zaměření, za kterými od roku 2004 stojí.
KAZAK zajišťuje kompletní organizační a logistické pokrytí plánovaných akcí:
- vyhledávání a pronájem vhodných lokací,
- zajišťování veškeré výzdoby, kostýmů apod.,
- instalaci celkového technického vybavení: osvětlení, nazvučení, signalizaci,
- kompletní dodání cateringových služeb,
- koncepci a zprostředkování doprovodného programu: hudby, divadla, tance, vystoupení…
Společnost KAZAK nahlíží logistiku jako umění. Usiluje, aby jeho akce tvořené „na míru“ byly odlišné, překvapivé, stmelující. Cílem společnosti je „dělat věci jinak“ a tím se odlišit od nevybočujících a konvenčních eventů, se kterými se v České republice setkáváme až příliš často.
Metoda práce společnosti KAZAK je prostá. Vychází z dokonalé znalosti širokého spektra komunikačních prostředků, které KAZAK zprostředkovává svým klientům jako souhrn kreativních a inovačních nástrojů dokonale přizpůsobených jejich potřebám a cílům.
Na základě spolupráce s českou pobočkou společnosti SOPEXA zabývající se propagací francouzských potravinářských výrobků v zahraničí trvající od roku 2007, vnáší společnost KAZAK jako první do Prahy a následně i do Brna polozapomenutý koncept trhů organizovaných pod širým nebem, které z těchto měst vymizely před více než půl stoletím!
Trhy svým návštěvníkům vedle vlastního čtyrdenního prodeje (obrat se blíží 5 miliónům korun) nabízí i bohatý doprovodný program v podobě koncertů, ochutnávek, tance a vystoupení.
Na Francouzských trh pořádaný od roku 2009 na Malé Straně v Praze tak každoročně v červenci zavítá na 8000 návštěvníků!
Společnost KAZAK se díky své průkopnické koncepci a organizaci trhů může pochlubit v České republice jedinečnými zkušenostmi a dovednostmi v zemědělsko-potravinářské oblasti, a to:
- administrativním a materiálním zajišťováním trhů konaných na veřejných prostranstvích,
- poskytováním nezbytného materiálního vybavení (stánky, značení… ),
- koordinací a jednáním s trhovci na lokální, oblastní i evropské úrovni,
- kulturní kontakty k zajištění doprovodného programu,
- kompletní komunikační a mediální podporou svých akcí.
Společnost KAZAK může na základě svých zkušeností s trhy pořádanými na veřejných i soukromých prostranstvích odborně reagovat na požadavky na propagaci zemědělsko-potravinářských produktů zákazníků z řad uzemně správních celků, obchodníku, restauratérů nebo i sdružení pěstitelů či výrobců.
Interested?
View our works or contact us!