Reference

From concept to production, your events have flair!

  • Very-by-Famille-Castel-s-Nikol-Moravcovou-2
  • REDG9416
  • REDG8898
  • REDG1230
  • REDG0978
  • karlin_castel05
  • IMG_2138
  • FMnikol01
  • FMcastel05
  • FMcastel04
  • FMcastel02
  • FMcastel01
  • DSC_1352

VeRy Wine je řada ovocných aromatizovaných vín produkovaných rodinou Castel z Francie, která jsou již dva roky v distribuci v České republice. Nabízí čtyři hlavní příchutě: grep, citrón, granátové jablko a broskev. Cílem pro rok 2014 bylo propojit vína řady VeRy s událostmi nesoucími se v duchu umění žít, radosti ze života a gastronomie. Kazak jim proto umožnil představit se na nejvýznamnějších letních festivalech Apetit Festivalu v Plzni a Pardubicích, Apetit Pick-nicku v Praze, Trhu středomořských chutí v Brně a na Francouzském trhu v Praze.

Tuto výjimečnou propagační kampaň představila veřejnosti tisková konference konaná v Atelieru Red and Wine v Praze.

Během celého turné měla společnost Kazak na starosti veškerou logistiku, tj. přepravu, instalaci, koordinaci a dále dohled nad organizačním týmem i doprovodným programem. V žádné z etap nechybělo dodání stánků, pódia, výzdoby, čerstvého ovoce ani zmrzliny. Na všech stáncích byly také k dispozici reklamní předměty jako slamáky, sluneční brýle, háčky na kabelky, frisbee a trička.

Nejvýznamnější akcí celého turné byl Francouzský trh konaný v Praze, o jehož slavnostní zahájení se postaral francouzský velvyslanec v České republice. Castel se rozhodl výrazně se zapojit do realizace tohoto trhu, který každoročně navštíví na 50 000 osob, a poskytl pódium o 30 m2, na kterém ambasadorka značky Nicol Moravcova přivítala své VIP hosty. V prostoru vyhrazeném pro VeRy zajišťovaly po celý den dobrou náladu probíhající ochutnávky, výherní předměty a barmanská představení. Během 5 dní bylo k degustaci nabídnuto více než 8750 sklenek vína.

V rámci čtrnácti denního degustačního turné se vypilo na 2000 lahví řady VeRy.